Hamilton: Kétszer kiesni a Q1-ből elfogadhatatlan! Ezt nem tudom elnézni magamnak, tényleg csalódást keltő teljesítmény volt tőlem! | M4 Sport


Mi lehet rosszabb egy spái Q1-es kiesésnél? Két spái Q1-es kiesés. Lewis Hamiltont egy újabb hiba sodorta bajba.

A sprintfutam után Lewis Hamilton megosztotta, hogy sikerült megtalálniuk a választ arra, miért búcsúzott korán a pénteki időmérőről. A tempója egyébként biztató volt, ezért optimistán várja a további versenyeket. A Belga Nagydíj szombati kvalifikációján sem teljesített rosszul, de sajnos ismét ugyanabba a csapdába esett: ismét a Q1-ben búcsúzott.

Ez alkalommal nem volt szerencséje, csupán egy kicsit túl szűken közelítette meg a dombon található Raidillon-kanyart. Mivel négy kerékkel elhagyta a versenypályát, az FIA törölte a 7. helyezését, ami biztos továbbjutást jelentett volna számára. Az azt megelőző köre pedig csupán a 16. helyre volt elegendő, így újra elmaradt a továbbjutás lehetőségétől.

"Kiestem?" - kérdezte Hamilton, a meglepettség és a tanácstalanság hangján, ahogy a rádióba beszélt mérnökének, aki csak megerősítette, hogy a körét valóban törölték.

"Az autót nem feltétlenül érzem másnak. Ugyanolyan, mint egész hétvégén volt. Változtattunk dolgokon. Nem éreztem borzalmasnak, de nem volt könnyű. Annyira nehéz volt, hogy még egy második szett gumi is kellett, hogy továbbjussunk a Q1-ből" - mondta csalódottan Hamilton a Sky Sportsnak.

A hibájáért vállalta a felelősséget.

"Borzasztóan fájdalmas élmény. Ez a hétvége igazán elrontotta a hangulatomat."

Hamilton a sprintverseny során 15 kör alatt két pozíciót tudott előrelépni. Vasárnap viszont majdnem háromszor annyi idő áll rendelkezésére, hogy javítson a helyezésén. Az autóján azonban a parc fermé szabályai miatt már nem végezhet módosításokat. "Nincs mit tenni. Kíváncsi vagyok, mire tudom vinni azzal, amim van."

A jósolt eső talán egy utolsó reménysugár lehet a visszavonulásra, de Hamilton jelenleg alig tud bármiben is bízni. "Itt bármi megtörténhet. Igen... fogalmam sincs. Nem tudom, mi vár rám holnap. Nagyon nehéz lesz túllépni ezen a helyzeten. Ez egy hétvége, amit inkább elfelejtenék."

A Ferrari legújabb fejlesztése egy innovatív hátsó felfüggesztés, amely Spában debütál, azonban úgy tűnik, hogy áttörésről vagy jelentős előrelépésről nem beszélhetünk. "Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a meglévő erőforrásokból a legtöbbet hozzuk ki. A gyárban mindenki maximális energiával dolgozik. Bár voltak ígéretes fejlesztéseink, úgy tűnik, hogy az év hátralévő részére ez a munka már véget ért. Jelenleg a figyelmünket a jövő évi modellre összpontosítjuk. Ez egy rendkívül kihívásokkal teli szezon volt" - nyilatkozta csalódottan a csapat egyik vezetője.

Related posts