Itt van a Lidl első üzlete, ahol még egy szem étel sem található!


A Lidl hivatalosan is az UEFA labdarúgóbajnokság új partnere lett, ezzel izgalmas együttműködés kezdődik a sport és a kereskedelem világában.

Ez mind azt bizonyítja, hogy a vállalat nem csupán heti akciókra összpontosít, hanem a saját márkás életmód-termékeivel is a hosszú távú tervezésre helyezi a hangsúlyt.

A diszkontláncok eddig leginkább az élelmiszerek vonzerejére építettek, míg a nem élelmiszer jellegű termékek csupán kiegészítőként szerepeltek. Most azonban egy figyelemre méltó fordulat történt: ezek az árucikkek mostantól a középpontba kerültek.

Lottstettenben ez már valóság:

A kérdés most az, hogy a vásárlók vajon vonzónak találják-e azt a Lidl-t, amely inkább az otthon berendezésére specializálódott, mintsem a megszokott élelmiszerbolt formátumot követné.

Related posts