Kreatív Online - A Positive Adamsky mostantól a Mission Hubs nemzetközi ügynökségi hálózat büszke tagjaként folytatja pályafutását.


Az együttműködés egy kulcsfontosságú mérföldkő a cégcsoport régóta dédelgetett külpiaci stratégiájában, amelynek célja a nemzetközi láthatóságunk fokozása és a globális partnerkapcsolatok szélesítése.

A londoni központú innovációs hálózat egy különleges együttműködést alakít ki független ügynökségekkel a világ minden táján, és a MISSION Group Plc, amely a londoni tőzsdén is jegyzett, ennek a központja. A csoport 19 saját tulajdonú ügynökséget és további 25 partnerügynökséget foglal magába, így 24 országban és 61 városban van jelen. Most a Positive Adamsky is csatlakozott ehhez a dinamikus közösséghez, amely külpiaci terjeszkedési stratégiájának kulcsfontosságú lépése. Az ügynökség az elmúlt évben számos nemzetközi hálózatot értékelt, és a MISSION által kínált kiemelkedő szakmai és kulturális színvonal a legmeggyőzőbbnek bizonyult a piacon elérhető alternatívák közül.

Nagy Márton, a Positive Adamsky nemzetközi piacokért felelős társtulajdonosa az együttműködés lehetőségeit így fogalmazta meg: "A MISSION HUBS tagság páratlan alkalmat kínál számunkra, hogy a Positive Adamsky nemzetközi szakértelmét még inkább fejlesszük. Hosszú távú célunk, hogy a külföldi piacokon való aktív jelenlét szerves részévé váljon vállalatunk DNS-ének, figyelembe véve ügyfélportfóliónkat és vállalati kultúránkat. Különösen izgalmas élmény volt a londoni személyes találkozósorozat, ahol a hálózat számos tagja, többek között a kanadai Humanise, a svéd Thinc és a német Die Crew kreatív ügynökségek vezetői is jelen voltak. Lenyűgöző volt látni, hogy az egyes piacok, még Európán belül is, milyen eltérő kihívásokkal néznek szembe, míg a tengeren túl még inkább különböznek a helyzetek. Meggyőződésem, hogy ez a tapasztalat jelentős hatással lesz a Positive Adamsky szemléletére és szakmai megoldásaira."

Kozma Tamás, a Positive Adamsky nemzetközi piacokért felelős business development managere hozzátette: "A MISSION HUBS tagság nem csupán cégcsoportunk számára jelent értéknövekedést, de ügyfeleink felé is. Az aktív tudásmegosztás, a közös projektek és a globális ügynökségi és versenypiaci tapasztalatokhoz való hozzáférés mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy még izgalmasabb, még nemzetközibb és versenyképesebb ügynökségi csoportot építsünk. Büszkék vagyunk arra, hogy a régióban elsőként csatlakozhattunk egy földrajzilag ennyire szerteágazó és magas szakmai minőséget képviselő hálózathoz."

A Positive Adamsky célja, hogy aktívan részt vegyen a globális ügynökségi közösségben, miközben tovább építi pozícióját a nemzetközi piacokon. Egyre több stratégiai partnere és futó projektje van már a DACH régióban, az Egyesült Királyságban, és a közép-kelet-európai térségben.

Related posts